Om reklamationer

Hos TAKK giver vi 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationsretten gælder for fejl i materiale eller ved fabrikation, men gælder desværre ikke ved fejl eller skader, der er begået ved forkert betjening af produktet.

Hvordan reklamerer jeg over en vare?

Ønsker du at reklamere over en vare, anbefaler vi, at du gør det så hurtigt som muligt, efter fejlen er opdaget og sender en mail til vores kundeservice her (link). Vi har brug for følgende informationer, når du skal reklamere:

En beskrivelse af fejlen på varen - vedhæft også gerne billeder og video

En beskrivelse af hvordan fejlen er opstået.

Gerne en beskrivelse af en evt. reservedel, der kan udbedre fejlen.

Dit ordrenummer på varen samt dine kontaktinformationer.

Du vil herefter modtage en mail fra os med de videre instrukser, afhængig af den konkrete situation.

Efter du har modtaget en mail fra os og evt. skal sende dit produkt tilbage, er det vigtigt, at du sender produktet i en forsvarlig emballage, da du selv har ansvaret for pakken, indtil den er modtaget hos os. Tag også gerne et billede af pakken, inden du har sendt den afsted. Herefter vil vi sørge for at behandle din reklamation så hurtigt som muligt.

TAKK dækker omkostningerne for returneringen i et rimeligt omfang og drejer reklamationen sig om et større produkt, afhenter vi i gadeplan.